בחרתי בסבא יעקב כיוון שבמשך שנים שמעתי עליו מקרובי המשפחה וגם שמעתי ממנו את ספור חייו. מאד התעניינתי בקורותיו. אני יודעת שהמון פעמים ראיינו אותו על סיפור חייו ועל ילדותו בזמן השואה ושהוא השתתף בתיאטרון עדות. רציתי ללמוד עליו עוד, לשמוע פרטים וסיפורים, ולהכיר אותו יותר.
אני רוצה להודות לסבי יעקב וישוגרוצקי, על שהקשיב לי וששמע את שאלותיי ושענה לי ועל שהקדיש לי מזמנו כדי להענות לשאלותי ולעזור לי בחקר.
תודה גם לסבתי, זהבה וישוגרוצקי, שהעשירה את הידע שלי על סבא ונתנה לי המון פרטים.

יום רביעי, 21 במאי 2014

היכרות ונישואין

הם הכירו כאשר סבתא הייתה בת 5 וסבא היה בן 12 כיוון שהוריהם היו חברים והם היו שכנים. הם נהיו חברים כשסבתא הייתה בת 14 וסבא היה בן 21 בשנת 1953, בגבעת אולגה.                                                                                                        בהתחלה סבתא התאהבה בסבא והיא חיזרה אחריו, ולאחר מכן גם הוא התחיל לחזר אחרייה, וכך הם היו לחברים.
בתקופת החברות שלהם, הם טיילו בגבעת אולגה ובחדרה ובילו במסיבות. לסבא היו חברים שגם להם היו חברות והם היו נפגשים כל פעם אצל משהו אחר בבית ועושים מסיבה, שרים, רוקדים וכו'.
חתונה:
תאריך:10.12.1963
מקום:חדרה, אולם קפה שבתאי.
סוג האירוע:מסיבה, חופה וארוחה גדולה.
כיבוד ומזון:היו בשרים וסלטים. הם הוגשו במנה ראשונה, עיקרית ואחרונה.
הייתה מוזיקה וריקודים, אווירה שמחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה